Nieuwsgierig naar Scouting? Kom mee doen!

Wat dacht je van elke week lekker buiten bezig zijn? Wil je samen met vriendinnen en vriendjes bewegen, samenwerken, avonturen beleven en uitdagingen aan gaan? Dan ben jij toe aan Scouting! En dat komt goed uit, want je kunt nu 3 weken vrijblijvend mee doen met de Scouting Tono-groep.

Eerst eens uitproberen?

Scouting is fantastisch om te doen. Dat weten wij, maar misschien ben jij nog niet helemaal overtuigd. Dat kan. Daarom kan je nu, drie weken lang, helemaal gratis en vrijblijvend mee doen bij de Scouting Tono-groep. Zodat je zélf ontdekt waarom al die andere kinderen Scouting zo leuk vinden.

Kom lekker mee doen

Je kunt zo mee doen. Scouting is verdeeld in verschillende leeftijdsgroepen, zodat de activiteiten bij jou passen. In alle gevallen: kom lekker mee doen. Drie weken lang is dit geheel vrijblijvend. En als je dan nog twijfelt doen we er nog een weekje bij, maar waarschijnlijk ben jij dan al net zo enthousiast als al die andere jongens en meiden. Het enige dat je moet doen is je hieronder aanmelden: