Eretekens voor vrijwilligers

Het succes van een vereniging is afhankelijk van haar vrijwilligers. Daarom eerde de Scouting Tono-groep drie van haar vrijwilligers met het uitreiken van jubileumtekens.

Sterre, Keet en Peter

Het eerste jubileumteken van Scouting Nederland was voor Monica Pool, bij de scoutinggroep beter bekend onder haar leidingnaam Sterre Stroom. Sinds 2017 is zij leidster bij de bevers, de meisjes en jongens van 4 tot 7 jaar.

Een 10-jaar jubileum ereteken was voor de 17-jarige Megan Spruit, die sinds 2019 mee helpt bij diezelfde bevers. Eerst als hulpleiding en sinds juni 2021 als volwaardig leidster.

Ook een 10-jaar jubileumereteken ging naar Peter Zuurmond. Vanuit het bestuur van de Stichting Scouting Tono coördineert Peter al bijna 10 jaar het onderhoud aan het gebouw van de Scouting Tono-groep.

Groei

Bij de jubileumtekens tellen alle jaren dat je lid bent van Scouting mee. De Scouting Tono-groep is al 15 jaar consequent aan het groeien, en de laatste twee jaar is de groei in een extra versnelling gekomen. Dat succes komt echt door de fantastische vrijwilligers die de Scouting Tono-groep heeft. Met deze landelijke eretekens wil de groep deze vrijwilligers graag extra in het  zonnetje zetten.

Hoewel vrijwel alle vrijwilligersplekken goed bezet zijn bij de Scouting Tono-groep zijn nieuwe mensen altijd welkom om de doorgaande groei op te vangen. Wie geïnteresseerd is zich aanmelden voor een vrijblijvend gespek. Samen bepalen we dan wat het beste bij je past.