Taart voor vrijwillgers

Tijdens het regelmatige overleg van de vrijwilligers van de Scouting Tono-groep Schiedam (de groepsraad) zijn deze vrijwilligers getrakteerd op taart.

Groei

De taart is niet zo maar. Precies 17 jaar geleden had de Scouting Tono-groep nog slechts 7 jeugdleden (en welgeteld 4 vrijwilligers). Sindsdien is, dankzij onze fantastische vrijwilligers, de groep in 16 van die 17 jaren gegroeid.

Vrijwilligers

Dankzij hun doorzettingsvermogen, enorme inzet en niet aflatende enthousiasme is de groep uitgegroeid tot de scoutinggroep met het grootste aantal jeugdleden in Schiedam. Dat is een enorme prestatie, waar we al die vrijwilligers enorm dankbaar voor zijn.

De vrijwilligers zijn daarom getrakteerd op taart. Omdat zo veel kinderen nu elke week dat leuke Spel van Scouting kunnen spelen. Omdat de kinderen kunnen ontdekken, kunnen groeien, uitgedaagd worden en ongemerkt zo veel leren. Omdat deze kinderen het enorm naar hun zin hebben bij de Scouting Tono-groep.

Dankzij...

Dankzij al die vrijwilligers.
En hun enorme inzet.
In al die jaren.

Dat is wel taart waard, toch?