Kinder­kleding­­ruilfeest

Op 30 maart organiseert de Kleine Ambassade het Afval the Game kinderkledingruilfeest. Als afsluiting van Afval the Game, maar ook vanuit de Bliep gedachte dat ieder kind goede kleding zou moeten hebben en de keuze zou moeten hebben om zelf uit te kiezen wat hij of zij leuk vindt.

De Scouting Tono-groep is een trotse Blieppas-partner. Tot 24 maart is de Scouting Tono-groep een inzamelpunt voor bruikbare kinderkleding.

Heb je nog kleding waar je zelf uit bent gegroeid, maar die nog prima een ronde mee kan? Breng het zaterdag 5, 12 of 19 maart naar het groepshuis en help mee.

We zijn op zoek naar kleding van 0 jaar tot kinderen uit groep 8. Dus de grootste maten kunnen gaan van 174 of een volwassen XS of S. Doe jij ook mee?