Burgemeester en welpen snijden taart

Voorafgaand aan de gemeenteraadsvergadering van 10 maart 2020 boden de welpen van de vier groepen van Scouting Schiedam taart aan. Dit deden zij ter viering van 100 jaar welpen in Nederland. Welpen van de Scouting BvH, Scouting Taizé-groep, Scouting Franciscus-Lodewijkgroep en de Scouting Tono-groep mochten samen met de burgemeester de taart aansnijden. Welp Amy, van de Scouting Tono-groep hield, namens Scouting Schiedam, een toespraak.

De Schiedammer Online

Burgemeester Lamers snijdt de jubileumtaart met welpen van de vier groepen van Scouting Schiedam. 10 maart 2020Op de onlinekrant De Schiedammer Online een uitgebreid verslag van het aansnijden van de jubileumtaart door welpen van elke Schiedamse Scoutinggroep en burgemeester Lamers.