Scouting Tono-groep in promofilmpje Blieppas

De Kleine Ambassade en de gemeente Schiedam lanceren de Blieppas met een promotiefilmpje. In dit promotiefilmpje komt de Scouting Tono-groep voor. Omdat wij aangesloten zijn bij de Blieppas om ook kinderen met een laag inkomen te laten genieten van Scouting.

Promofilmpje

In het promotiefilmpje gaan verschillende leden van de Kindergemeenteraad van Schiedam op zoek naar mogelijkheden voor kinderen uit gezinnen met een laag inkomen om toch een goed leven te hebben. Ze komen uit op een aantal basisbehoeften: en een leuke vrije-tijdsbesteding is daar ook een van. Zo komen ze bij de Scouting Tono-groep uit.

In het filmpje vertelt onze vrijwilliger, Richard Spruit, over het belang van een leuke vrijetijdsbesteding voor kinderen en wat de mogelijkheden zijn bij de Scouting Tono-groep. Vanaf 7 minuut 30 is de Scouting Tono-groep zo'n 40 seconden in beeld.