Openstelling activteiten

Tijdens de persconferentie van de overheid werden de maatregelen rond Corona fors verzwaard. In navolging van het voorjaar heeft de Scouting Tono-groep opnieuw besloten haar activiteiten gratis open te stellen voor alle kinderen.

Veiligheid voor alles, dat lijkt het motto te zijn van de maatregelen van de overheid. Bij de Scouting Tono-groep in Groenoord-Zuid is men het daar helemaal mee eens. Tegelijkertijd ziet de scoutinggroep dat veel kinderen amper hun huis meer uit komen. Om die reden stelt de groep, net als in het voorjaar, haar activiteiten weer gratis open voor alle kinderen. Deze keer tot 1 januari.

Het Nieuwe Stadsblad

De Scouting Tono-groep stelt haar activiteiten tijdelijk open voor alle kinderen uit Vlaardingen en Schiedam

In het Nieuwe Stadsblad van 11 november wordt de actie uitgelicht op pagina 27 van deze krant.

Kinderen die hier aan mee willen doen kunnen aangemeld worden op de speciale pagina: Scouting Tono-groep stelt haar activiteiten opnieuw open.