Gratis openstelling activiteiten in „Aan de Schie”

Op zaterdag 14 november gaf Dolfijn (Richard Spruit) een live-interview voor Schie.fm in het programma „Aan de Schie”. Onderwerp van gesprek is de tijdelijke actie van de Scouting Tono-groep. In deze actie stelt de Scouting Tono-groep al haar activiteiten gratis open voor alle kinderen.

Aan de Schie

In het programma „Aan de Schie” vertelde Richard (Dolfijn) over de actie. Deze is bedoeld voor alle kinderen die, door Corona, tijdelijk even niet naar hun eigen vereniging kunnen of weinig mogelijkheden hebben om buitenshuis leuke, leerzame en uitdagende dingen te doen. Deze kinderen kunnen, tot 1 januari, gratis mee doen bij de Scouting Tono-groep met hun eigen leeftijdsgroep.

Het interview:

Meer weten over deze actie of uw eigen kinderen opgeven? Kijk even op de pagina van deze actie.