Welpen 100 jaar

Vorig weekend bestonden de welpen van Scouting Nederland honderd jaar.  De leeftijdsgroep voor meisjes en jongens werd al in 1920 in Nederland gestart. De huidige welpen vonden dat dit natuurlijk groots gevierd moest worden. Bij honderden scoutinggroepen werden zaterdag activiteiten gehouden vol doldwaze spellen, teamwork en heel veel plezier. Zo ook bij de scoutinggroepen in de regio.

Het Nieuwe Stadsblad

Ook de welpen van de Scouting Tono-groep vierden 100-jaar welpen in Nederland - Het Nieuwe Stadsblad van 23 december 2020, pagina 26

Op pagina 26 van het Nieuwe Stadsblad van 23 december 2020 liet de krant in een klein berichtje horen over het 100-jarige jubileum waar ook de welpen van de Scouting Tono-groep aan meededen.

Andere kranten

Ook andere scoutinggroepen in de regio namen deel aan de jubileum-festiviteiten:

Maassluise Courant - pagina 21

De Maassluise Courant - Pagina 21