Statiegeld voor pand Scouting

Elke maand stelt de Albert Hein in het Fof van Spaland haar statiegeldbox beschikbaar voor een goed doel, meestal een lokaal doel. In december 2020 was de Scouting Tono-groep dit goede doel. Bever Luuk en welp Floor kregen de cheque met het opgehaalde bedrag overhandigd.

Het Nieuwe Stadsblad

Bever Luuk en Welp floot ontvangen de cheque voor de Scouting Tono-groep van de Albert Heijn Schiedam

Op pagina 15 van het Nieuwe Stadsblad van woensdag 20 januari 2021 drukte de krant een vrij uitgebreid artikel af over de overhandiging van de cheque. Bever Luuk en welp Floor ontvingen de cheque uit handen van assistent-manager Sophie Schinkel.

Algemeen Dagblad, editie Waterweg

In het katern Waterweg van het Algemeen Dagblad stond op dinsdag 19 januari 2021 dit artikel over de overhandiging van het bedragIn het Algemeen Dagblad stond een korter artikel in het regionale katern Waterweg. op dinsdag 19 januari 2021.

Algemeen Dagblad online

In het katern Waterweg van het Algemeen Dagblad stond op dinsdag 19 januari 2021 dit artikel over de overhandiging van het bedragOok online bestede het Algemeen Dagblad aandacht aan het opgehaalde geldbedrag voor de Scouting Tono-groep. Dit artikel staat sinds dinsdag 19 januari 2021 op de website van het Algemeen Dagblad in het regionale gedeelte voor de regio Waterweg.