Scouts bouwen een familieschommel

Het Nieuwe Stadsblad

Op pagina 17 van Het Nieuwe Stadsblad van woensdag 25 maart 2021 drukt de krant een foto af van het project waar de scouts twee weken mee bezig zijn geweest.

Op pagina 17 in het Nieuwe Stadsblad van 24 maart 2021 tonen de scouts trots de door hen gebouwde familieschommel.

Vermelding voorpagina

Op de voorpagina van Het Nieuwe Stadsblad van 3 maart 2021 wordt het artikel over de Scouting Tono-groep al aangekondigd.

Scouts bouwen een familieschommel
voor de lente

Schiedam – Dit weekend begon de lente. Om dit te vieren bouwden de scouts van de Scouting Tono-groep helemaal zelf een familieschommel.

De Scouting Tono-groep laat kinderen vanaf 4 jaar een fantastische tijd beleven door ze uit te dagen, vaardigheden te leren en ze samen te laten werken met andere kinderen. Een voorbeeld hiervan is het ‘pionieren’ van een familieschommel.

Speciaal voor de Coronaperiode heeft de Scouting Tono-groep de vrijblijvende, gratis, kennismakingsperiode verdubbeld zodat elk kind ook in deze tijd lekker naar buiten kan en zich samen met leeftijdsgenoten kan ontwikkelen. Op de website www.scoutingtono.nl wordt deze actie uitgelegd.

(Foto: Richard Spruit)