Welpen terug van junglekamp

De welpen gingen op junglekamp naar Amersfoort. Daar aangekomen bleken aliens een zakboekje van de welpen te hebben gevonden en op hun planeet ook scouting te willen. Helaas waren ze dat zakboekje ook weer kwijt geraakt. Het Nieuwe Stadsblad plaatste in haar krant van 19 mei 2021 een foto van dit kamp op de voorpagina.

Het Nieuwe Stadsblad

In het Nieuwe Stadsblad van 19 mei 2021 toonde de krant een foto van het het kamp op de voorpagina.

Op pagina 7 in het Nieuwe Stadsblad van 3 maart 2021 slingert Kim van de bevers van het Huppelveldkonie naar de welpen van de Glimwormpjeskring

Op de voorpagina in het Nieuwe Stadsblad van 19 mei 2021 zien we de welpen van de Scouting Tono-groep tijdens een tocht in het junglekamp.

Voorpagina

Het is toch wel bijzonder als je op de voorpagina terecht komt.

Op de voorpagina van Het Nieuwe Stadsblad van 19 mei 2021 staat een mooie foto van het junglekamp van de welpen

Welpen terug van junglekamp

Schiedam – De welpen van de Scouting Tono-groep keerden zondag terug van hun Junglekamp. Volgens Nathalie Doek, teamleidster bij de welpen, was het een hoop improviseren, maar werd het toch een geslaagd kamp. "Veel dingen die je normaal wel op een kamp doet konden nu niet, zoals bijvoorbeeld een middagje zwemmen. Dat koste best heel wat improisatie en creatief denken, maar met dit team van vrijwilligers wisten we uiteindelijk toch een prima kamp teo organiseren, nu juist met activiteiten die je op een normaal kamp nu net niet doet.: (foto: Nathalie Doek)