Kids Powerrr Event

Wist u dat: Op de 'Wist u dat..."-pagina van de gemeente Schiedam in het Nieuwe Stadsblad worden kinderen en jongeren uitgenodigd om naar het Kids Powerrr Event op 2 oktober 2021 te komen

Het Nieuwe Stadsblad

Eens in de zoveel tijd publiceert de gemeente Schiedam een "Wist u dat..."-pagina in het Nieuwe Stadsblad. In de weekkrant van 29 september is het Kids Powerrr Event, georganiseerd door de Scouting Tono-groep, onderdeel van deze pagina.

Een aankondiging van het Kids Powerrr Event op pagina 18 van Het Nieuwe Stadsblad van 29 eptember 2021Een aankondiging op pagina 18 van het Nieuwe Stadsblad van 29 september 2021, op de pagina 'Wist u dat..." van de gemeente Schiedam

De Wist u dat...-pagina in het Nieuwe Stadsblad van 29 september 2021

Kids Powerrr Event daagt meisjes en jongens van 4 tot 16 jaar uit

De Scouting Tono-groep daagt alle meisjes en jongen van 4 tot 14 jaar uit! Wat dacht je van je eigen eten klaar maken op een houtvuur? Of om te kijken hoe hoog je kunt klimmen op een wiebelige stapel kraten? Je eigen sleutelhanger knopen? Boogschieten? Kijken hoe ver jij komt in de bungyrun? Op zaterdag 2 oktober kan dat allemaal gratis - mede dankzij het wijkbudget- tijdens het Kids Powerrr Event aan de Sweelincksingel 7.
Geef je wel op via de website scoutingtono.nl/kidspowerrrevent