Tono Tamtam januari 2021

jaargang 19, nr. 11 (uitgave 189)

De eerste Tono Tamtam van 2021 en de eerste lockdown-tamtam. In dit nummer de verslagen van opkomsten in december 2020 en van elke speltak een verslag van de eerste online opkomsten van 2021.  Nu we -helaas- niet meer fysiek bij elkaar mogen komen, zorgen de speltakken voor leuke en zo uitdagend mogelijke opkomsten via online verbindingen. Verschillende van deze opkomsten in deze Tamtam.

Pubquiz

Een artikel uit deze tamtam

Een online pubquiz voor welpen, scouts en... ouder

In de vorige Tamtam werd aangekondigd dat Scouting Schiedam op 22 december een online pub-quiz zou houden. In de middag waren er quizzen voor de welpen en de scouts, die ook toegankelijk waren voor niet-leden.

In de avond was er een quiz voor de Explorers, Roverscouts en vrijwilligers van de Schiedamse groepen. Daaraan deden ruim 40 teams mee. Het team van Chikai en Lowie belandde in de top 10, maar de absolute winnaar van de avond was onze eigen Afdeling 425!!!

Trots op onze Explorers!