Tono Tamtam juni 2021

jaargang 20, nr. 6 (uitgave 195)

De bevers gingen op bezoek in China, de welpen hielden een jungle-expeditie, helemaal in Apeldoorn en in de hemelvaartsvakantie. De explorers bereiden hun zomerkamp zelf voor en de groep is op zoek naar vrijwilligers voor uitbreiding van de leidingteams. Dit en meer in de Tono Tamtam van juni 2021. Veel leesplezier!

Een artikel uit deze tamtam

Wij zijn nog op zoek...

De Scouting Tono-groep groeit! En daar zijn we erg blij mee. Helaas beginnen we wel tegen de grenzen van onze groei aan te lopen. Daarom zoeken we enthousiaste mensen die het leidingteam van de bevers (meisjes en jongens 4-7 jaar) of het leidingteam van de welpen (meisjes en jongens 7-11 jaar) willen komen versterken.

Een leuke klus, waarbij al onze huidige vrijwilligers dit zeker aan kunnen raden. Het biedt de mogelijkheid elke zaterdag een groep kinderen een fantastisch spel te laten spelen, kinderen te zien groeien en tegelijkertijd zelf mooie activiteiten te doen in een leuke scoutinggroep waar we ook van gezelligheid houden.

Scouting biedt een aantal nuttige opleidingsmogelijkheden, die je helpen om het Spel van Scouting goed vorm te geven en goed beslagen ten ijs te komen. Vraag maar eens aan een van onze huidige vrijwilligers hoe leuk het kan zijn om leiding te zijn bij al die grappige, bijdehante, groeiende, lerende en nieuwsgierige scoutjes! Meer informatie? Stuur nu een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we bespreken samen wat het best bij jou past!