Tono Tamtam juli 2021

jaargang 20, nr. 7 (uitgave 196)

Problemen met de server, het Kids Powerrr Event komt er aan, de bevers zijn op circuskamp geweest, de welpen en scouts bezochten alle scoutinggroepen in Schiedam, er werden drie kinderen geïnstalleerd bij de welpen, de explorers bereiden hun zomerkamp voor en vanuit het bestuur van de stichting een update over de lopende zaken.

Een artikel uit deze tamtam

Wij zijn nog op zoek...

Bij de Huppelveldkolonie van de bevers zijn we erg blij met de komst van Bram. Lange tijd was onduidelijk of hij het volgende seizoen er bij kon zijn in verband met een mogelijke stage, maar inmiddels heeft Bram laten weten het volgend seizoen een vast plekje in het stafteam te willen. Bram gaat dan ook een leidingnaam kiezen uit het themaverhaal van de bevers. Hier zijn we natuurlijk bijzonder blij mee.

Dat betekent dat Bram elke zaterdag een groot aantal kinderen de tijd van hun leven bezorgt. Zelf geniet hij enorm van het plezier van de kinderen én van de lol die het voorbereiden en uitvoeren van de programma’s hem oplevert. En we zijn nog steeds op zoek naar mensen die zelf ook elke zaterdag ontzettend veel plezier willen maken, leuke dingen willen en doen en daarmee een groot aantal kinderen het Spel van Scouting kan laten spelen.

Is dat misschien iets voor jou? Laat het even weten, en we nodigen je uit om zo van je te horen wat je wensen en mogelijkheden zijn en in overleg kijken we samen naar de mogelijkheden voor je. Vooral bij de welpen hopen we nog op versterking. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of spreek even de leiding aan en we bespreken samen wat het best bij jou past. Doen, de huidige vrijwilligers van de Scouting Tono-groep raden dit erg aan!