Tono Tamtam september 2021

jaargang 20, nr. 8 (uitgave 196)

Het nieuwe seizoen start op 4 september, het Kids Powerrr Event komt er aan, punten sparen voor de Scouting Tono-groep bij Plus Waardenburg, het logbaok van het kamp van de scouts en van de explorers en een update over de Corona-maatregelen. U leest het allemaal in de Tono Tamtam van september 2021

Een artikel uit deze tamtam

Kids Powerrr event

Kids Powerrr Event
Scouting is avontuur! En dat willen we natuurlijk aan zo veel mogelijk kinderen laten zien. Daarom organiseren we op 2 oktober het Kids Powerrr Event. Een event voor álle kinderen uit Schiedam en Vlaardingen.

Het maakt niet uit of je lid bent van Scouting. Of eigenlijk is dit juist voor kinderen die geen lid zijn. Tussen 13:00 en 16:00 uur kan iedereen tussen de 4 en 14 jaar (nu ja, ouder mag ook, hoor) binnenlopen en mee doen. Gratis, en geheel vrijblijvend! Klim zo hoog mogelijk op een wiebelige stapel kratten, schiet met pijl en boog, neem even rust en warm je eigen marshmallow op boven het vuur of kijk hoe ver jij komt bij de bungyrun.

Iets rustiger? Knoop je eigen sleutelhanger of maak een luciferbaan. Die je zelf mag aansteken. Of ga relaxed een stukje varen met een vlot. Het kan allemaal bij het Kids Powerrr Event. En het is gratis. Vraag dus al je vriendinnen en vrienden mee. Neem je buurmeisje op sleeptouw, vraag je neefje en de buurtkinderen. Ze mogen allemaal komen.

In het gebouw liggen flyers klaar. Neem er zo veel mee als je wilt, deel ze uit en neem de kinderen mee naar het Kids Powerrr Event.