Tono Tamtam mei 2022

jaargang 21, nr. 4 (uitgave 203)

Het TOteam is, na een lange, verplichte stop vanwege de pandemie, weer bij elkaar gekomen. Ook belangstellende ouders van nieuwe leden waren welkom. De bever haalden verschillende insignes, o.a. met Bas Bos terwijl de welpen mochten kiezen uit vier verschillende insignes. De explorers waren crea-bea voor de kampen. De opgave voor de verkiezingen voor de functie van voorzitter van het stichtingsbestuur staat open en we zoeken een tweede penningmeester om de huidige penningmeester wat te ontlasten.

Lees de Tono Tamtam van mei 2022

Een artikel uit deze tamtam

Van het TOTeam

Na twee lange jaren zijn wij met het TO-team op 23 april eindelijk weer eens bijeengekomen. Wat geweldig en gezellig was het om bijna iedereen weer eens te zien! Maar niet alleen de “oude” TO-team leden waren welkom, ook ouders waarvan hun kind afgelopen 2 jaar pas lid zijn geworden, waren welkom om kennis te maken. Toen iedereen een kopje koffie of thee had ingeschonken en een plekje had gevonden begonnen we met kennismakingsrondje en nam Addy het woord om uit te leggen waarom het TO-team bestaat en wat zij doet. Dat is kort gezegd om de groep en de stafleden te ondersteunen met hand- en spandiensten. Ook was het klusteam (onder leiding van Peter) aanwezig, die min of meer hetzelfde doen,
maar dan specifiek met klustaken, zoals het repareren van de afvoer in de keuken die dag (waarvoor zeer veel dank!).

Na de uitleg wat deze 2 teams doen kwam Lukas namens het bestuur met de vraag aan iedereen om zich kosteloos in te schrijven bij de groep en een VOG aan te vragen om de sociale veiligheid nog groter te maken. Voor wie er graag bij had willen, maar dit helaas heeft moeten missen. Geen paniek, op 21 mei en 11 juni vanaf 10:00 uur komen we weer bijeen en gaan we bepreken wat we die dagen kunnen betekenen voor groep.