Tono Tamtam juli & augustus 2022

Tono Tamtam juli 2022
jaargang 21, nr. 6 (uitgave 205)

De laatste Tono Tamtam van dit seizoen. En eigenlijk is het voor de meeste speltakken ook al vakantie. De bevers zijn de laatste opkomst van het seizoen naar het Maritiem Museum geweest, met de metro, wat op zich al een heel avontuur is! De welpen en scouts waren met Hemelvaart al op kamp geweest, en zij sloten hun seizoen ook af met een leuk uitje. Ook de vrijwilligers hebben het seizoen al afgesloten met een gezellige
barbecue. Alleen voor de explorers en voor de stam is het seizoen nog niet helemaal afgesloten; beide speltakken gaan nog op kamp. Lees er alles over in deze Tono Tamtam.

Lees de Tono Tamtam van juli & augustus 2022

Een artikel uit deze tamtam

VrijwilligersBBQ

Het is een goede traditie om vrijwel iedereen die iets voor de Scouting Tono-groep heeft gedaan (minstens) één keer per jaar te bedanken. Op 25 juni was daarom iedereen uitgenodigd voor de vrijiwlligersBBQ. Na een zonovergoten dag met het WaterSpetterFestijn bleek het de hele avond te regenen. We hebben de tafels dus maar binnen neer gezet, en buiten een afdak neergezet net naast de BBQ, zodat de chefs net droog konden staan. Voor de gezelligheid maakte dit niet uit: de sfeer was prima. Onder het genot van een hapje en drankje werden de ervaringen van het afgelopen jaar uitgewisseld en plannen gemaakt voor het komende seizoen.

De vrijwilligers die nu geen kamp hebben gaan eerst van de vakantie genieten, om daarna weer, vol inspiratie, het komende seizoen te gaan plannen.