(in memoriam)

Bedroefd, maar dankbaar voor alles wat hij voor de groep heeft betekend, rouwt de Scouting Tono-groep om het overlijden van haar staflid, bestuurslid en bovenal vrijwilliger Remco Lemmen

R. Lemmen (Vos)

In 1989 werd Remco lid van de Scouting Tono-groep als Pivo. Al tijdens dit jeugdlidmaatschap werd hij in 1991 jeugdleider bij de Kabouters en Welpen van de Glimwormpjeskring, een vrijwilligerfunctie die hij, met een onderbreking van een jaar, maar liefst 13 jaar vervulde. In deze periode maakte hij o.a. 11 zomerkampen mee, talloze weekenden en vele, vele opkomsten. Met als stafnaam "Vos" wist hij vele kinderen het Spel van Scouting te laten beleven.

Remco Lemmen
- Vos -

14 december 1971 - 17 oktober 2005

Vrijwilligers en leden
Scouting Tono-groep

Sinds 1997 hield hij zich tevens bezig met het bestuurswerk binnen de Scouting Tono-groep als vertegenwoordiger van de groepsraad binnen het dagelijks stichtingsbestuur.

Beide functies vervulde hij met veel plezier tot hij in mei werd opgenomen in het ziekenhuis wegens leukemie. Na een ongelijke strijd moest hij zijn speurtocht door het leven op 17 oktober 2005 voortijdig beëindigen.

Er is een mogelijkheid tot condoleren op donderdag 20 oktober 2005 van 19:15 tot 20:00 uur in het rouwcentrum van begraafplaats Holy aan de Olmendreef in Vlaardingen. De uitvaart zelf zal plaatshebben op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:00 uur op begraafplaats Beukenhof in Schiedam. Scouts die de uitvaart bij willen wonen, zijn van harte welkom. Als zij in uniform willen komen, is dit geen probleem. Als men een rouwkaart wil sturen aan de familie, neem dan even contact op met de groep voor het adres.