Zaterdag 26 augustus begint het nieuwe seizoen

Na een warme vakantie zijn de vrijwilligers van de Scouting Tono-groep al druk bezig met de start van het nieuwe seizoen. Vanaf 26 augustus is iedereen weer van harte welkom in het groepshuis aan de Sweelincksingel 3, schuin achter Boerderij Landvreugd.

Ook nieuwe leden en belangstellenden zijn vanaf 26 augustus weer van harte welkom. Ieder kind vanaf 5 jaar mag altijd drie opkomsten geheel vrijblijvend rond komen kijken. Pas na deze drie opkomsten beslist iemand of hij of zij lid wil worden.

Scouting staat al jaren bekend als een leuke en nuttige vrije tijdsbesteding. De aandacht voor de natuur, het ontwikkelen van het individu en de de nadruk op samenwerking vormen voor kinderen en jongeren een uiterst aantrekkenlijke combinatie, samen met het avontuur dat je bij Scouting kunt beleven.

Folder

Om nog meer kinderen en jongeren kennis te laten maken is er dit jaar een speciale folderactie georganiseerd. In de laatste weken van juli zal bij veel gezinnen een folder in de bus vallen waarin de hoogtepunten van Scouting bij de Scouting Tono-groep nog eens worden opgesomd.

Maar ook wie de folder niet heeft ontvangen is van harte welkom: bij de Bevers, waar meisjes en jongens van 5 tot 7 hun fantasie helemaal kwijt kunnen, de Kabouters en Welpen, waar meisjes en jongens tussen de 7 en 11 avonturen kunnen beleven of nog ouder bij de Scouts of Explorers.

Meer informatie

Wil je eerst meer informatie, bel dan even met Sander van Heest, tel. 06-249 24 131 of mail met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Tot ziens op 26 augustus!

We zien je graag bij de start van het nieuwe seizoen op 26 augustus aanstaande!

Vanuit Schiedam:
Rij de Laan van Bol'es op (tegenover Zwembad Groenoord) en sla direct linksaf. Volg vanaf hier de borden "Scouting Tono-groep". Op het terrein van Boerderij Landvreugd bevind het groepshuis van de Scouting Tono-groep zich links achter de boerderij.

Vanuit Vlaardingen:
Rij de Zwaluwenlaan op in de richting Schiedam. Direct over de gemeentegrens met Schiedam slaat u rechtsaf. Doorrijden tot aan het einde van de weg u alleen maar linksaf kunt. Bij de eerste mogelijkheid gaat u rechtsaf het terrein van Boerderij Landvreugd op. Het groepshuis bevind zich links achter de boerderij.