Op 29 maart zet de Scouting Tono-groep aan de Sweelincksingel in Schiedam haar deuren wijd open. Speciaal voor kinderen van 5 tot 12 jaar om kennis te komen maken en om het avontuur van Scouting eens zelf te mee te maken.

De Nationale Scouting Dag bij de Scouting Tono-groep
Van 11:00 tot 14:00 kunnen kinderen eens komen kijken. Natuurlijk mogen zij hun ouders meenemen.

Waar?

Het gebouw van de Scouting Tono-groep is een prachtig gerestaureerde boerderij aan de Sweelincksingel in Schiedam-Groenoord. Vanaf de Laan van Bol'es ga je, langs de nieuwe Bas van der Heijden, de wijk in. Achter in de wijk ligt de voormalige herenboerderij waar de Scoutinggroep haar jeugdhonk heeft.

Tussen de afslag Schiedam-Noord van de A20, de "nieuwe" Bas, Zwembad Groenoord en Vlaardingen in.

Wat?

Kom kijken, of beter nog, kom zelf meedoen. Onder voorbehoud zullen we het volgende doen:
11.00 Opening
11.15 Handschilderijen en vlaggen maken
12.00 Spelenparcours
12.30 Lunch (de kinderen nemen zelf lunchpakketjes mee)
13.00 Levend Mens-erger-je-niet
13.30 Officieel gedeelte met Fonds Schiedam Vlaardingen