Scouting Tono-groep richt nieuwe groep voor 10- tot 15-jarigen op

Al jarenlang komen bij de Scouting Tono-groep veel kinderen bij elkaar om een leuke tijd te hebben bij Scouting. Scouting is een avontuurlijke vrijetijdsbesteding voor iedereen tussen de 5 en 75 jaar.

Start nieuwe groep Scouts

Omdat er nu weer meer belangstelling is bij meisjes en jongens van 10 tot 15 jaar om avontuurlijk bezig te zijn start de Scouting Tono-groep binnenkort met een nieuwe groep Scouts. Na lang zoeken en voorbereiden is er nu een nieuw en enthousiast De Scouting Tono-groep start een nieuwe groep voor kinderen van 11 tot 15 jaar. Voor alle kinderen uit schiedam of vlaardingen leidingteam bij elkaar gekomen, die de uitdaging van Scouting wil aangaan. GPS-tochten, knooptechnieken, hout hakken, kampvuur stoken, sport en spel.... voor hen is niets te gek!

Kom ook eens kijken!

In januari a.s. zal de nieuwe groep scouts van start gaan. De opkomsten zijn elke zaterdagochtend van 10:00 tot 12:00 uur in het groepshuis van de Scouting Tono-groep. Het adres is Sweelincksingel 3 in Schiedam, op het complex van boerderij Landvreugd. (bekijk de routebeschrijving).

Dus.... iedereen tussen de 10 en 15 jaar die het leuk vindt om elk weekend actief bezig te zijn en de uitdaging van Scouting aandurft: kom eens kijken, of beter nog: meedoen! Meld je nu aan door te bellen met 010-4492425 of een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Iedereen mag vrijblijvend 3 opkomsten komen kijken.

Uiteraard zijn meisjes en jongens van een andere leeftijd ook nog steeds van harte welkom om eens bij de Scouting Tono-groep te komen kijken. Ook zij kunnen zich aanmelden via het bovenstaande telefoonnummer of e-mailadres. Of vul direct onderstaande formulier in voor meer informatie: