Scouting Tono-groep 75-jaar

Reünie op 21 maart 2009

In 2009 bestaat de Scouting Tono-groep 75 jaar. Een van de ideeën die naar voren gekomen is om dit te vieren is een reünie voor leden en oud-leden.

Deze reünie zal plaats vinden op zaterdag 21 maart 2009. Op deze dag is het namelijk precies 75 jaar geleden dat de (toen nog) 'Tonogroep van het NPG Schiedam' werd opgericht door mej. Redeke (stafnaam: ToNo).

Wat gaat er gebeuren?

Tussen 13:00 en 17:00 nodigen we onze oud-leden u uit, als oud-lid, voor een informele middag op ons groepshuis, 't Koetshuis, waar u onder het genot van een hapje en een drankje andere oud-leden kunt spreken. Dit doen we op een gezellige Scoutingmanier, zodat we ook geen bijdrage hoeven te vragen. Wel is het van belang dat u zich even aanmeld zodat wij u een uitnodiging kunnen sturen.

Aanmelden

Geïntresseerden kunnen zich aanmelden door een e-mailtje te sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld in uw aanmelding v.s.p. uw naam (denk eventueel aan uw meisjesnaam), huidige adres, telefoonnummer en (evt.) e-mailadres i.v.m. de uitnodiging. Ook horen we graag in welke jaren u lid was.

Weet u nog oud-leden?

Kent u nog oud-leden? Of heeft u nog van iemand een adres, e-mailadres of bijvoorbeeld hyves-naam, geef die dan ook gerust even aan ons door. Wij kunnen al deze mensen dan in ieder geval een uitnodiging sturen. Laat ook de tamtam gerust gaan en stel al uw oude vriendinnen en vrienden vast op de hoogte. Verwijst u ze s.v.p. naar deze pagina of naar onze Hyves-pagina.

Aanmeldingen

Deze (voorlopige) aanmeldingen zijn ontvangen (met tussen haakjes de jaren waarin men lid was):

Hyves

Naast het nieuws dat we hier plaatsen, is er ook nog informatie te vinden op de Hyves van de Scouting Tono-groep. Misschien leuk om daar direct te laten weten dat je bent aangemeld?
Voor de goede orde: graag ontvangen we alle aanmeldingen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De Hyves is extra, en we vinden het vooral leuk als je dan eventueel lid wordt van deze Hyves.

Scoutingvrienden.nl

Een andere leuke site die we graag onder uw aandacht brengen is de site Scoutingvrienden.nl. Net als bij het populaire Schoolbank.nl kun je hier aangeven bij welke Scoutinggroep(en) je lid bent (geweest). Hierdoor kunt u in contact komen met andere oudleden en bent u bereikbaar mochten we ooit nog eens een reunie organiseren.

Jubileumlogo

Voor het 75-jarig jubileum is een speciaal logo ontworpen.

Huidige status

september 2008: de eerste plannen
oktober 2008: vooraankondiging op de website geplaatst
november 2008: eerste aanmeldingen komen binnen
11 november 2008: groepsraad keurt plannen voor reunie goed
1 januari 2009: al 34 inschrijvingen ontvangen
14 januari 2009: Maaspost plaatst een artikel op de voorpagina van deze krant
1 februari 2009: de eerste 58 officiële uitnodigingen gaan de deur uit
2 februari 2009: de volgende 47 officiële uitnodigingen zijn verstuurd, nu naar mensen die zich al hebben opgegeven
3 februari 2009: Er zijn 34 uitndigingen verstuurd, nu naar mensen met een 'redelijk zeker adres'.
5 februari 2009: Vijf uitnodigingen verstuurd aan mensen die zich alsnog hebben opgegeven.
6 februari 2009: Via telefoonnummers hebben we nog 84 adressen als 'redelijk zeker'kunnen bestempelen. Naar verwachting komen deze brieven voornamelijk aan bij de ouders van ex-leden.
8 februari 2009: Aanmeldingen beginnen binnen te druppelen. Weer 5 adressen kunnen achterhalen.
9 februari 2009: Weer 2 adressen kunnen achterhalen.
11 februari 2009: Nieuwe actie: via Google proberen we nog meer adressen te achterhalen. Zes uitnodigingen verstuurd.
12 februari 2009: Naast Google wordt nu ook Schoolbank intensiever bezocht. Zes uitnodigingen kunnen versturen.
13 februari 2009: Er zijn zo'n 95 personen gevonden via schoolbank. Helaas mogen er per dag slechts 25 berichten verstuurd worden. Morgen weer verder.
14-20 februari 2009: Dagelijks worden 20 a 25 uitnodigingen verstuurd via Schoolbank. Ook druppelen er dagelijks aan-en afmeldingeing binnen.
21 februari 2009: Veel mensen melden de uitnodigingen door te sturen naar familie of bekenden. Daardoor ontvangen zij de uitnodiging welliswaar laat, maar in ieder geval nog op tijd.