Altijd al avonturen willen beleven? Op 28 augustus 2010 is bij uitstek je mogelijkheid om een kennis te komen maken met de Scouting Tono-groep. De hele ochtend houdt de Scoutinggroep een open ochtend voor meisjes en jongens tussen de 7 en 14 jaar oud. Je bent van harte welkom van 10:30 uur tot 13:30 uur.

Je kan op deze zaterdagochtend zo maar binnenlopen in ons groepshuis aan de Sweelincksingel 3 in Schiedam (zie ook de routebeschrijving) of je kan van te voren even laten weten dat je komt. Bel in dat geval even met Sander van Heest, tel 010-4492425 of 06-24924131 of vul het formulier in onder aan de pagina. Daar kan je ook alle vragen stellen die je eventueel vooraf hebt.

Scouting? Wat is dat dan? Tijdens deze open ochtend kan je kennis maken bij de leukste scoutinggroep van Vlaardingen. Geheel vrijblijvend.

Wat gaan we doen? Nou, eigenlijk hetzelfde wat we andere weken ook doen, ook al kunnen we daar op een dag maar een heel klein deel van laten zien. Er is een deel kennismaken met je eigen leeftijdsgroep, een deel doen we met twee leeftijdsgroepen door elkaar en tussendoor zorgen we ook nog voor wat te eten en te drinken. Je hoeft dus niet je eigen boterhammen mee te nemen. Je kan ieder deel van het programma meedoen, maar waarschijnlijk is het veel leuker voor je als je de hele ochtend deelneemt. Aan jou de keuze.