En de winnaar is...

Website Scouting Tono-groep schiedam bij top 5 van Scouting sites

Aan het einde van het jubileumjaar van Scouting Nederland - Scouting bestaat 100 jaar - heeft Scouting Magazine een overzicht gemaakt van de beste Scouting-websites van Nederland. Onze site staat in de top 5! En daar zijn we natuurlijk maar wat trots op.

Het decembernummer van Scouts Info van 2010 is een themaspecial, geheel gewijd aan het net afgelopen jubileumjaar. Een jaar waarin uitgebreid 100 jaar Scouting is gevierd en er heel veel publiciteit is gegenereerd. Daarom heeft de redactie van Scouts Info een top 5 samengesteld. De winnaar zijn wij niet, dat is de Jorisgroep uit Oudewater. Wel staan we in de top-5, waarvan verder geen volgorde is aangegeven.

De webmaster is uiteraard best verguld met dit goede resultaat. Ook in 2011 zal de webmaster zich weer inspannen om iedereen van interessante informatie te voorzien via onze website en deze te blijven verbeteren.