Scouting Tono-groep neemt deel aan 'Kleur een clubhuis'

Flexa verven heeft een nieuwe actie: 'kleur een clubhuis'. Voor elk blik Flexa verf dat wordt verkocht, doneert Flexa ook een blik muurverf aan een vereniging. En dat kan ook de Scouting Tono-groep zijn!

Een hele leuke actie dus, die ook fors wat geld kan besparen. En... de eerste blikken zijn al binnen!

Scouting Tono-groep doet mee met Flexa Kleur een Clubhuis!

Bij iedere blik Flexa verf ontvang je tussen 12 september en 26 oktober een code. Vul de code in op KleurEenClubhuis.nl en het blik komt bij de Scouting Tono-groep terecht.

Heb je nog een buurman, kennis o.i.d. die zo'n code overheeft? Of kom je net bij de bouwmarkt of verfspeciaalzaak en weet de klusser voor je in de rij niet wat hij met zijn code aanmoet? Het mag allemaal naar onze pagina op KleurEenClubhuis.nl.

Allemaal alvast bijzonder bedankt!

de tellerstand

Op onze pagina op KleurEenClubhuis.nl is ook te zien hoeveel blikken muurverf we al bij elkaar gespaard hebben.

Vragen

Heeft u nog vragen, neem dan even contact op met het stichtingsbestuur. Zie hiervoor de contactgegevens.

Scouting Tono-groep doet mee met Flexa Kleur een Clubhuis!