Spaar mee met de Specsaveractie voor een dak boven het hoofd van de scouts

De Stichting Specsavers Steunt heeft een leuke actie: stem op de Scouting Tono-groep en Specsavers doneert een vast bedrag per verkocht artikel aan de twee goede doelen met de meeste stemmen. Help de Scouting Tono-groep dus met uw stem!

Hoe werkt het?

Klik op de afbeelding hieronder. U komt dan op de website van de Stichting Specsavers Steunt. Klik dan op de knop 'Stem op dit doel' en vul uw e-mailadres in. U ontvangt dan een e-mail ter bevestiging, en daarmee heeft u uw stem gegeven aan de Scouting Tono-groep.

De twee doelen die aan het einde van de actie de meeste stemmen hebben, ontvangen een vast bedrag per verkochte bril of hoortoestel. Uw e-mailadres wordt verder niet gebruikt, u heeft geen enkele verplichting!

Klik hier om uw stem aan de Scouting Tono-groep te geven

De Specsavers actie

Vorig jaar ontvingen de uitgekozen doelen een bedrag van enkele honderden tot enkele duizenden euro's per doel. De Scouting Tono-groep zal het gewonnen bedrag gebruiken voor de huisvesting: dus ofwel voor de aankoop van ons huidige pand, ofwel voor een verhuizing. Beiden zijn duur, dus u helpt ons enorm met uw stem.

Vaker stemmen

Iedereen mag één keer per 24 uur stemmen. Wilt u ons extra helpen, stem dan vaker. Wij kunnen u hierbij helpen door u regelmatig een herinnering te mailen. Vult u onderstaande gegevens in, en wij sturen u één keer per week, één keer per twee dagen of elke dag een herinneringsmail. Maar reageer wel snel, want de stemronde loopt maar tot 31 augustus.