Baby voor vrijwilligerspaar

Op zondag 29 januari 2012, om 07:23 uur, is Shannon Kate Spruit geboren. Shannon is de dochter van onze vrijwilligers Manta (M. Spruit) en Dolfijn (R. Spruit). Manta is secretaris van het groepsbestuur en vormt de redactie van de Tono-Tamtam terwijl Dolfijn voorzitter is van het stichtingsbestuur, invaller bij de welpen en webmaster van onze groep.

Shannon Kate Spruit, dochter van Manta en Dolfijn Shannon is geboren in het Vlietland Ziekenhuis in Schiedam. Moeder en kind moesten daarna nog even blijven tot dinsdag, maar zijn inmiddels weer thuis. Ook zus Megan en broer Connor zijn erg blij met hun nieuwe zusje.

Ongetwijfeld zal Shannon binnenkort nog wel even op bezoek komen op de groep, maar voorlopig moet de baby nog even thuis rust houden. Bovendien is het huidige vriesweer niets voor een baby, dus hat kan nog wel even duren voor we babybezoek krijgen.

Op bezoek?

Wil je op bezoek bij de kleine of meer weten over de baby, kijk dan even op de eigen website van de kleine Spruit: Shannon.SpruitNet.nl