De Scouting Tono-groep is de leukste vereniging van Schiedam

Op vrijdag 4 januari is de Scouting Tono-groep uit Schiedam door internetsite ‘Verkiezing Leukste Vereniging’ uitgeroepen tot de leukste vereniging van Schiedam. Van 19 oktober tot en met 31 december kon er in alle 415 gemeenten gestemd worden. In Schiedam bleek de Scouting Tono-groep niet alleen het meeste aantal stemmen vergaard te hebben, maar ook de hoogste waardering te hebben behaald. Met een waardering van maarliefst 9.4 gaan we nu door naar de provincieronde.

De Scouting Tono-groep is de leukste vereniging van Schiedam

Van 19 oktober tot en met 31 december 2012 kon er in alle 415 Nederlandse gemeenten gestemd worden. Winaar werd de vereniging met de meeste stemmen en de vereniging met de hoogste waardering, mits er minimaal 50 stemmen behaald waren.Met bijna een 9,5 als gemiddelde waardering en 75 stemmen wist de Schiedamse Scoutinggroep deze voorronde te winnen, net voor de Scouting BvH en Carnavalsvereniging de Rietzeilers die tweede respectievelijk derde werden met eveneens hoge waarderingen.

Welkom

Ben je zelf tussen de 7 en 14 jaar oud en wil je ook kennis komen maken met de Leukste Vereniging van Schiedam? Je bent elke zaterdag welkom van 10:00 uur tot 12:00 uur in ons groepshuis aan de Sweelincksingel 3 in Schiedam. Iedereen mag drie weken geheel vrijblijvend kennis maken. Pas als je na drie weken zeker weet dat de Scouting Tono-groep ook voor jou de leukste vereniging is krijg je een inschrijfformulier. Kom gewoon langs of neem contact op.

Help ons en stem ook!

De Scouting Tono-groep is nu door naar de provinciale ronde van de verkiezing van de leukste vereniging van Nederland. Help ons ook deze ronde te winnen door op ons te stemmen. U stemt bij de Leukste Vereniging. Let wel even op: u kunt aangeven dat u drie nieuwsbrieven wil ontvangen. De sponsoren doneren dan 5 cent aan de Stichting Kika tegen kanker bij kinderen. U kunt ook aangeven dat u geen nieuwsbrieven wilt ontvangen, maar die keuze is heel wat minder opvallend vormgegeven. Stemmen is gratis en u ontvangt naar keuze ofwel de drie nieuwsbrieven, of helemaal niets! Uw e-mailadres wordt niet verkocht.

Stem nu!

Volg de link en klik op de stemknop: Stem op de Scouting Tono-groep.

Bedankt!

We hebben uw stem hard nodig om aan Nederland te laten weten dat wij de leukste vereniging zijn. Bedankt dus voor uw stem! U helpt ons hier enorm mee.