D66 Schiedam nomineert vrijwilligers Scouting Schiedam voor Valentijnsprijs 2013

Elk jaar rijkt D66 Schiedam de Valentijnsprijs uit. De Valentijnsprijs wordt uitgereikt aan aanwoners, clubs en verenigingen die vrijwillig een positieve bijdrage leveren aan de leefomgeving. Voor de Valentijnsprijs 2013 heeft D66 Schiedam drie genomineerden bekend gemaakt, waaronder de vrijwilligers van Scouting Schiedam.

De nominaties voor de Valentijnsprijs 2013 op de website van D66 Schiedam.

Op de website van D66-Schiedam verscheen op 20 januari 2013 de lijst met de drie genomineerden voor de Valentijnsprijs 2013. De motivatie van D66 luidt als volgt:

De vrijwilligers van Scouting Schiedam

Zij maken het elke week weer mogelijk dat Schiedamse kinderen en jongeren op een actieve en uitdagende manier hun vrije tijd in de natuur kunnen besteden. HIerbij hebben zij veel plezier met elkaar en leren zij samen te werken en respect te hebben voor de ander.

De andere genomineerden zijn bewonersvereniging 'de Plantage' en de Ronde Tafel Schiedam. Daarmee is de concurentie hevig, maar alleen al het krijgen van de nominatie is bijzonder eervol.