Scouting Tono-groep is klaar voor NLDoet

Op 15 en 16 maart organiseert het Oranje Fonds voor de 9e keer NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van ons land. In heel Nederland steken vrijwilligers de handen uit de mouwen bij maatschappelijke organisaties. Ook de Scouting Tono-groep hoopt op hulp bij het klussen aan hun monumentale pand uit 1905, ’t Koetshuis.

Een prachtige plek om te spelen voor de scouts, maar ook een onderhoudsgevoelig gebouw. Kom ook helpen!

Elke week organiseren de vrijwilligers van de Scouting Tono-groep een uitdagend, leerzaam en leuk programma voor kinderen en jongeren. Ze leren hierdoor op een speelse manier onder andere zelfstandigheid en samen oplossingen zoeken voor uitdagingen. Het groepshuis van de Scouting Tono-groep is het voormalige koetshuis van herenboerderij Landvreugd in Groenoord.

NlDoet-dag

Wilt u ook een kleine bijdrage leveren aan het behoud van een unieke historische lokatie en prachtige speelplek voor de Scouts? Meldt u dan nu aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel naar 010-2467270 en kom op 16 maart helpen. Dan kan een ochtend, middag of van 10:00 uur tot 16:00 uur.