Stem op de Scouting Tono-groep bij 'win een ambassadeur'

Elke week spelen tientallen kinderen en jongeren het spel van Scouting bij de Scouting Tono-groep. Zelfstandigheid, plezier, samenwerken, natuur, spel en spelend leren zijn de sleutelwoorden waarmee de meisjes en jongens hun vrije tijd plezierig maar toch leerzaam vullen. Niet voor niets is de Scouting Tono-groep uitgeroepen tot de Leukste Vereniging van Schiedam in 2013!

De Scouting Tono-groep is de leukste vereniging van Schiedam

Elke week organiseren de vrijwilligers van de Scouting Tono-groep een uitdagend, leerzaam en leuk programma voor kinderen en jongeren. Ze leren hierdoor op een speelse manier onder andere zelfstandigheid en samen oplossingen zoeken voor uitdagingen. Het groepshuis van de Scouting Tono-groep is het voormalige koetshuis van herenboerderij Landvreugd in Groenoord.

Win een ambassadeur

Het zou natuurlijk erg leuk zijn als we bij de Specsaver-actie 'win een ambassadeur' Jochem van Gelder kunnen winnen als ambassadeur voor een middag. Als we winnen komt hij op 19 juni 2013 naar ons eigen groepshuis, 't Koetshuis. Om zelf te zien hoe leuk en leerzaam Scouting is. Natuurlijk nodigen we dan ook kinderen uit Schiedam uit die geintresseerd zijn in Scouting. Zo kunnen nog meer kinderen kennis maken met Scouting.

Stem ook!

Ga naar www.wineenambassadeur.nl, kies voor Jochem van Gelder en stem op de Scouting Tono-groep.

Alvast bedankt.