Spaar sponsorpunten voor de Scouting Tono-groep

Bij de Plus Supermarkt doet graag iets goed voor haar omgeving. Daarom spaar je nu bij de Plus sponsorpunten voor jouw lokale club of vereniging. Bij Plus Waardenburg in Schiedam aan het Geuzenplein is de Scouting Tono-groep één van de 16 verenigingen waarvoor je kunt sparen.

Geef jouw club een steuntje in de rug

Van zondag 5 september tot en met zondag 13 november 2021 ontvang je een sponsorpunt bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten.

• Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR-code met je mobile telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten
  • Zoek de Scouting Tono-groep, klik hierop en voer de unieke code in
  • Hoe meer punten je spaart, hoe meer euro's dat oplevert voor de Scouting Tono-groep

Digitaal sparen is ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de plus-app.