Nieuwe seizoen start op 4 september

Op zaterdag 4 september 2021 start het nieuwe seizoen van de Scouting Tono-groep. Alle leden zijn dan weer van harte welkom. Wie wil kennismaken met Scouting kan vanaf 4 september 2021 mee doen.

Start van de leeftijdsgroepen

Op zaterdagochtend 4 september komen om 10:00 de welpen weer bij elkaar: de meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar. Tegelijkertijd starten ook de scouts: de meisjes en jongens van 11 tot 15 jaar.

De jongere en oudere kinderen beginnen wat later. Ben je tussen de 4 en 7 jaar? Dan heet je bij ons een bever, en die houden vanaf 4 september hun opkomsten weer van 13:30 tot 15:30 uur. De meiden en jongens tussen de 15 en 18, de explorers, beginnen een half uur later, om 16:00 uur en in de avond komen de roverscouts (18-23 jaar) bij elkaar voor hun eerste activiteiten.

Maatregelen

Er zijn geen bijzondere maatregelen in verband met de Corona-pandemie: ouders zijn van harte welkom. Wel vragen we of volwassenen 1,5 meter afstand tot andere volwassenen kunnen bewaren.

Ben je nog geen lid en wil je komen kijken? Meld je dan aan om drie opkomsten vrijblijvend kennis te komen maken.

Direct aanmelden