Richard Spruit over subsidie in Onder Ogen

Op zaterdag 13 november 2021 was Richard Spruit (Dolfijn) te gast in het live programma 'Onder Ogen' van Schie TV vanuit de Korenbeurs. Hij sprak daar namens de vier Schiedamse scoutinggroepen. Onderwerp was het voornemen van de gemeente Schiedam om de subsidie voor alle vier scoutinggroepen te beëindigen.

Onder Ogen op Schie TV

Onder Ogen is een wekelijks programma, gemaakt en uitgezonden door Schie TV. In het programma komen achtereenvolgens meerdere gasten aan het woord over actuele onderwerpen. Het programma wordt live gemaakt en uitgezonden op de zaterdagochtend. Onderwerp van gesprek was het voornemen van de gemeente Schiedam om de subsidie voor alle vier Schiedamse scoutingroepen te beëindigen.

Uit het programma drie fragmengen: de intro, het interview met Richard Spruit (Dolfijn) en een deel van het interview met Duncan Ruseler, wethouder Financiën van de gemeente Schiedam.

Het filmpje is ook via YouTube te bekijken: www.youtube.com.

Het oorspronkelijke bericht op de website van Schie TV is hier te vinden: www.schie.nu

Richard Spruit (Dolfijn) in de opname van het programma 'Onder Ogen' van Schie TV