Avonturen beleven bij Scouting Tono-groep

Elke week spelen tientallen kinderen en jongeren het Scoutingspel bij de Scouting Tono-groep, de leukste groep van Scouting Schiedam en Scouting Vlaardingen. Meisjes en jongens uit de hele omgeving komen hier naar toe.

Groenoord Magazine

In het Groenoord Magazine van maart 2022 is een hele pagina gewijd aan de Scouting Tono-groep. Het magazine verhaalt hoe de groep iedereen welkom heet en alle kinderen mee kunnen doen.

Op de voorpagina van het Groenoord Magazine wordt het verhaal over de Scouting Tono-groep al aangekondigd. Op de voorpagina van het Groenoord Magazine van maart 2022 staat al een aankondiging van het verhaal over de Scouting Tono-groep.

Op pagina 8 van het Groenoord Magazine een groot verhaal over de Scouting Tono-groep. Op pagina 8 van het Groenoord Magazine een oproep vooral kennis te komen maken bij de Scouting Tono-groep.