Samen naar minder afval in Schiedam

Op 30 maart is het feest in Schiedam. Dan wordt het duurzaamheidsproject 'Afval the Game' afgesloten met een groot Kinderkledingruilfeest in het Wennekerpand. Alle kinderen in Schiedam zijn die dag uitgenodigd om gratis nieuwe (tweedehands) outfits te scoren.

Het Nieuwe Stadsblad

Op de voorpagina van Het Nieuwe Stadsblad van 16 maart 2022 plaatst de krant een groot artikel over de inzameling van kinderkleding voor het grote Kinderkledingruilfeest als afsluiting van de 'Afval the Game'-project.

Als trots Bliep-partner is de Scouting Tono-groep inzamelpunt voor deze kinderkleding, zoals ook in het artikel vermeld staat. Inleveren is mogelijk op elke zaterdag tot en met 19 maart.

Op de voorpagina van Het Nieuwe Stadsblad van 16 maart 2022 Op de voorpagina van Het Nieuwe Stadsblad van 16 maart 2022 wordt de Scouting Tono-groep genoemd als inzameldpunt voor het Kinderkledingruilfeest.