33e editie playbackshow

Op zaterdag 14 mei 2022 werd voor het 33e jaar de PlayBackShow van de Scouting Tono-groep gehouden. Na een jaar overslaan vanwege de coronapandemie, mocht het festijn nu weer groots gevierd worden. In het Nieuwe Stadsblad werden de winnaars vermeld met hun wisselbekers.

Het Nieuwe Stadsblad

In Het Nieuwe Stadsblad van woensdag 18 mei 2022 vermeldde de krant de hoogtepunten van de PlayBackShow, met de winnaars in de vier categorieën.

Op pagina 7 van Het Nieuwe Stadsblad van 18 mei 2022 een artikel over de winnaars van de PlayBackShow van de Scouting Tono-groepOp de pagina 7 van Het Nieuwe Stadsblad van 18 mei 2022 worden de winnaars van de PlayBackShow 2022 opgenoemd. Bij de foto is helaas een fout opgetreden: dit zijn niet de winnende explorers, maar de winnende scouts. Van links naar rechts winnaars Eva van Gelder en Billy Henseler, met rechts daarvan de scouts die de decorstukken maakten: Iris Vaessen en Amy de Koster. De foto is van Richard Spruit (Dolfijn).