Jeugdclubs trekken aan de bel

Zeven jeugdclubs uit Schiedam hebben gezamenlijk een brief geschreven naar de Schiedamse politici die bezig zijn met de formatie van een nieuw college. Het ontbreekt in Schiedam aan 'positief jeugdbeleid' zeggen de zeven clubs. Schie TV zond hier een reportage over uit.

Reportage Schie TV

Voor Schie TV maakte Nick van Herk een reportage waarin Richard Spruit (Dolfijn), voorzitter bij de Scouting Tono-groep, werd geïnterviewd. Namens het CJV Schiedam, het Zeekadetkorps Schiedam, speeltuinvereniging Het Speeleiland, de Scouting Taizé-groep, Scouting Franciscus Lodewijkgroep, Scouting BvH en de Scouting Tono-groep legt hij uit wat de jeugdverenigingen aan de politieke partijen vragen.

Het filmpje is ook via YouTube te bekijken: www.youtube.com.

Het oorspronkelijke bericht op de website van Schie TV is hier te vinden: www.schie.nu