Verenigingen pleiten voor positief jeugdbeleid

Er moet in Schiedam meer aandacht komen voor jeugdbeleid dat niet alleen maar gericht is op kinderen en jongeren die al zijn ontspoord. Zeven jeugdverenigingen doen die oproep aan de politieke partijen die nu druk aan het praten zijn over een nieuwe coalitie.

Het Algemeen Dagblad, editie Waterweg

Het Algemeen Dagblad besteedde op 1 juni een vrij groot artikel aan het pleidooi van de 7 verenigingen uit de jeugdbeweging. Naar aanleiding van een interview met Richard Spruit (Dolfijn) zet de krant alle argumenten op een rij.

Op pagina 6 van katern Waterweg van Het Algemeen Stadsblad van 1 juni 2022 een artikel over de brief die 7 Schiedamse jeugdverenigingen hebben gestuurd aan de Schiedamse politiekOp de pagina 6 van katern Waterweg van het Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad van 1 juni 2022 het artikel over de brief aan de leden van de gemeenteraad van Schiedam.