Waarom geen wethouder jeugdwerk?

De jeugdverenigingen Zeekadetkorps Schiedam, CJV Schiedam, speeltuinvereniging Het Speeleiland, Scouting Taizé, Scouting Franciscus Lodeweijkgroep, Scouting Tono-groep en Scoutng BvH heben een brandbrief gestuurd aan de politieke partijen in Schiedam waarin zij vragen om een 'positief jeugdbeleid'.

Het Nieuwe Stadsblad

Naar aanleidign van de brandbrief zette het Nieuwe Stadsblad de belangrijkste argumenten op een rij in een artikel in de uitgave van 8 juni 2022. Ook wordt aandacht besteed aan de vraag waarom er wel een wethouder is voor Sport, maar geen wethouder voor het minstens zo belangrijke Jeugdwerk.

Op pagina 7 van Het Nieuwe Stadsblad van 8 juni 2022 een artikel over de brandbrief die de jeugdclubs uit Schiedam verzonden naar de Schiedamse politieke partijenOp pagina 7 van het Nieuwe Stadsblad van 8 juni 2022 het artikel over de brief aan de leden van de gemeenteraad van Schiedam.